Powered by Smartsupp

Zákaznícky servis / Kontakty

Objednaný tovar zasielame ako Expresný balík s doručením do 48h prostredníctvom prepravcu GLS Slovakia priamo na adresu zákazníka (v prípade objednávky do 11tej hod. v pracovné dni). Po prijatí Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať e-mailom o stave vašej objednávky. Prepravca Vás bude kontaktovať o dátume a čase doručenia SMS správou. Zásielky doručujeme na celé územie Slovenska, vašu zásielku môžete sledovať on-line, po zadaní sledovacieho čísla (obdržíte e-mailom s informáciou o odoslaní vašej zásielky) na tomto odkaze. Možnosti platby sú bankovým prevodom pred dodaním tovaru a dobierka. Pokiaľ zvolíte spôsob platby bankovým prevodom, bude Vám zaslaná zálohová faktúra, ktorej číslo je súčasne aj variabilným symbolom platby.
Pokiaľ ste platcom DPH na Slovensku, informujte nás - na základe potvrdenia vám vystavíme daňový doklad - faktúru bez DPH.

Poškodenie tovaru, ktoré vzniklo na základe nevhodného zaobchádzania s balíkom prepravcom - prepravnou spol. GLS, t.j. treťou stranou, reklamáciu je nutné uplatniť priamo u prepravcu (GLS - Slovakia). Odporúčame vždy dôkladne skontrolovať obal zásielky, popr. i zásielku vybaliť a v prípade poškodenia obalového materiálu, popr. tovaru vo vnútri zásilky, vždy spísať so šoférom prepravcu Záznam o škode, ktorý má každý šofér k dispozici vo vozidle. Pre prípadné uznanie reklamácie zo strany prepravcu je spísanie Záznamu o škode nevyhnutnosťou.

Prebehol nákup podľa Vašich predstáv? Ste spokojný s našimi službami?
Chcete nám poďakovať? Alebo naopak, vyskytol sa nejaký problém s objednávkou?
Neviete, kde je zásielka s objednaným tovarom? Našli ste na našich stránkach chybu?

V oboch prípadoch sme Vám vďační za spätnú väzbu, ktorú nám poskytujete a ktorá nám pomáha zlepšovať naše služby. Kontaktovať nás môžete telefonicky alebo e-mailom (viď nižšie). Vašim podnetom sa budeme venovať.

•  TELEFÓN   +420 775 566 370 / + 420 601 558 729 
•   E-MAIL  info@bexamed.sk